REJESTRY i EWIDENCJE 

 

REJESTRY i EWIDENCJE 



W Urzędzie Gminy w Wicku prowadzone są następujące rejestry:


  • Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
  • Rejestr instytucji kultury.
  • Rejestr jednostek organizacyjnych.
  • Rejestr uchwał Rady Gminy.
  • Rejestr wniosków i interpelacji radnych.
  • Rejestr zarządzeń Wójta Gminy.
  • Rejestr skarg i wniosków.
  • Rejestr udzielonych upoważnień i pełnomocnictw.
  • Rejestr wniosków o dodatek mieszkaniowy.
  • Rejestr podań zobowiązań pieniężnych.
  • Rejestr podatników zwolnionych z podatku rolnego z tytułu kupna lub wieloletniej dzierżawy gruntów.
  • Rejestr wyborców.
  • Rejestr pracowników zatrudnionych i zwolnionych.
  • Rejestr wypadków przy pracy.


W Urzędzie Gminy w Wicku prowadzone są następujące ewidencje:


  • Ewidencja ludności.
  • Ewidencja działalności gospodarczej.
  • Ewidencja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  • Ewidencja podatników i należności podatkowych.
  • Ewidencja opłat za wieczyste użytkowanie.
  • Ewidencja przekształceń prawa wieczystego na własność.
  • Ewidencja opłat za czynsze dzierżawne i wykup nieruchomości.
  • Ewidencja płatników i dłużników za lokale i ciepłą wodę.
  • Ewidencja podatników i dłużników za wodę i ścieki.
  • Ewidencja zaświadczeń uprawnionych do otrzymania bonów paliwowych.
  • Ewidencja sprzedaży VAT.

Zasady Korzystania z nich

 

 


Załącznik nr 6
Do Statutu Gminy Wicko



ZASADY DOSTĘPU DO DOKUMENTÓW WYNIKAJĄCYCH Z WYKONYWANIA PRZEZ GMINĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH I KORZYSTANIA Z NICH


§ 1.

 


  1. Obywatele mają prawo dostępu do dokumentów organów gminy wynikających z wykonywania zadań publicznych z wyjątkiem dokumentów, których jawność ograniczają ustawy.
  2. Protokóły z posiedzeń Rady i Komisji podlegają udostępnieniu po ich formalnym przyjęciu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem.
  3. Dokumenty są udostępniane na pisemny wniosek złożony Wójtowi, Zastępcy Wójta lub Sekretarzowi Gminy.
  4. Dokumenty Rady , za wyjątkiem protokołów z sesji, są udostępniane na pisemny wniosek złożony Przewodniczącemu Rady Gminy.


§ 2.


  1. Dokumenty Rady i Komisji o nieograniczonej jawności udostępnia się na stanowisku ds. obsługi rady w godzinach pracy Urzędu, w obecności pracownika samorządowego tam zatrudnionego.
  2. Osoba , której dokumenty zostały udostępnione może z nich sporządzać notatki.

 

§ 3.


  1. Dokumenty o ograniczonej jawności udostępniane są po uprzednim zabezpieczeniu tych ich fragmentów, których ujawnienie ograniczają ustawy.
  2. Z dokumentów wymienionych w pkt 1 sporządza się kserokopię, potwierdza ją za zgodność z oryginałem i w sposób uniemożliwiający odczytanie wykreśla się te fragmenty, które nie mogą być ujawnione podając przepisy prawa zakazujące ich ujawnienie.
  3. Do udostępnienia kserokopii dokumentu sporządzonej w sposób opisany w pkt 2 stosuje się odpowiednio przepisy § 2.

 


Liczba odwiedzin : 1756
Podmiot udostępniający informację : Urząd Gminy w Wicku
Osoba wprowadzająca informację : Paweł Lis
Osoba odpowiedzialna za informację : Paweł Lis
Czas wytworzenia: 2009-02-12 03:23:18
Czas publikacji: 2009-02-12 03:23:18
Data przeniesienia do archiwum: Brak